Τετάρτη, Μαρτίου 28, 2018

Πένθος στο Καινούργιο για τον θάνατο της 44χρονης Αμαλίας

>
Αποτέλεσμα εικόνας για kainourgiopress κηδεία

Στο πένθος βυθίστηκε το Καινούργιο μετά την είδηση του θανάτου της 44χρονης Αμαλίας Καραθάνου.Η άτυχη κοπέλα πριν λίγες ημέρες διακομίσθηκε με Πνευμονία ...
στο Γ.Ν.Αγρινίου και λίγες ώρες αργότερα εισήγθη  σε κρίσιμη κατάσταση στην Μ.Ε.Θ.Τελικά σήμερα τα ξημερώματα άφησε την τελευταία της πνοή σκορπίζοντας θλίψη και στενοχώρια σε όλη την περιοχή


Το kainourgiopress εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους συγγενείς και στους οικείους  της εκλιπούσας.

Θα σας ενημερώσουμε για την ώρα της κηδείας.

9 σχόλια:

  1. Είναι αδιανόητο το 2018 να φεύγουν νέοι άνθρωποι από τέτοιες ασθένειες.Σ
    Συλλυπητήρια στην οικογένειά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαλία μου,
      σε έβλεπα πάντα χαμογελαστή και ευδιάθετη και ήθελα κι εγώ να είμαι πάντα έτσι. Αισιόδοξη όπως κι εσύ. Τελευταία σε είδα πολύ κουρασμένη και μου έκανε εντύπωση αυτό. Έμαθα χθες πως ήσουν στο νοσοκομείο και απόρησα. Μου είπαν κιόλας πως η κατάστασή σου είναι σοβαρή. Μου κόπηκαν τα πόδια κι ακόμα και τώρα που έχεις φύγει δεν μπορώ να το πιστέψω. Πως μπορεί να συμβαίνει αυτό; Είναι τρελό. Λυπάμαι πάρα πολύ...Έδινες νόημα σε ό,τι έκανες....Φυσικά και δε θα σε ξεχάσω ποτέ. Κανείς δε μπορεί να σε ξεχάσει...Πάντα θα σε σκέφτομαι....και θα νομίζω πως θα σε δω...Ήσουν όντως ξεχωριστός άνθρωπος και θα είσαι για πάντα...Ιουλία Πετσάβα

      Διαγραφή
  2. Καλό ταξίδι γελαστή Κυρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό ταξίδι κοπελιά.Χαιρετίσματα στις ψυχές των δικών μας ανθρώπων που θα συναντήσεις εκεί πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο ταξίδι κουράγιο στην οικογένεια της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω σοκαριστεί τόσο πολύ μ αυτή την είδηση!!! Μερικές φορές είναι πολύ άδικη η ζωη!!! Εύχομαι κορίτσι μου να ξεκουραστεί η ψυχούλα σου πλέον και να έχεις αγγέλους δίπλα σου γιατί αυτό σου αξιζε!!!! Καλό ταξίδι Αμαλία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό ταξίδι,ήσουν αγωνίστρια και δεν το έβαζες κάτω.Δυστυχώς η αυτή μάχη ήταν άνιση αλλά το πάλεψες.Κουράγιο στην οικογένειά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό σου ταξίδι Αμαλία! Συλλυπητήρια και κουράγιο στην οικογένεια της!Το χωριό βοά ότι η κοπέλα έχασε πολύτιμες ώρες στην προσωρινή κλινική,ενώ ήταν χάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό ταξίδι Αμαλίτσα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!